June 20, 2008

Ceramah Perdana


2 comments:

  1. Saya gembira dengan pelancaran Bangi Bandar Ilmu. Cuma saya harap keadaan basic BBBangi yang sekarang sangat teruk di selesaikan dahulu. Bangi dan BBBangi kotor penuh sampah merata-rata degan rumput yang tak di potong. The culprit is obviously MPKJ and JKR. Why we are paying quit rent to MPKJ and yet JKR does the maintencae of the town is mind boggling. I will go to all yopu cermamah provbided yo take care of the basic need first.

    ReplyDelete
  2. Tahniah atas pelancaran Bangi Bandar Ilmu oleh YB. Saya cuma nak komen tentang publisiti yang kurang menyebabkan majlis tidak dapat sambutan dari penduduk Bangi dan sekitarnya.Banner yang digantung tidak menjemput masyarakat untuk hadir, masa program pun tak dinyatakan. Tentulah rugi bagi penduduk Bangi untuk mendengar hasrat mulia YB dan juga Tan Sri Khalid selaku MB Selangor.

    Cadangan saya program di DUN Bangi perlu mendapat kerjasama dari semua cawangan dan kawasan Pakatan Rakyat. Mungkin YB blh mulakan dgn Cawangan PAS dahulu. Sebagai contoh Banner2 untuk program Bangi Bandar Ilmu boleh ditaja oleh setiap cawangan menggunakan format yang sama sebagai hebahan kpd masyarakat.

    Walau bagaimanapun saya bangga mempunyai YB yang benar2 komited dgn Ilmu.

    Syabas YB

    ReplyDelete