August 19, 2009

MEMANASKAN BADAN SEBELUM PUASA





Seramai 256 pemain, 8 pengadil dan 8 urusetia terlibat dalam Kejohanan Futsal ADUN Bangi 2009. Kejohanan ini telah dianjurkan oleh Portfolio Sukan, Belia dan Nisa dengan kerjasama Pemuda PAS Kawasan Serdang. Bertempat di Aktif Futsal, Seksyen 13 Bandar Baru Bangi.

Penganjur terpaksa menolak beberapa permohonan dari pasukan lain kerana kesuntukan masa. Dalam kejohanan tersebut pasukan dari Cheras Perdana (CCP) telah muncul juara dengan membawa pulang hadiah wang tunai RM 800 bersama pingat setelah mengalahkan pasukan dari UKM ATTOP dengan jaringan 2-0. Hadiah pemain terbaik perlawanan turut dimenangi dari pasukan yang sama. Pemain dari UKM dan Bukit Mahkota berkongsi kemenangan sebagai penjaring terbanyak bila masing-masing menjaring sebanyak 10 gol.

ADUN Bangi Dr. Shafie sempat meluangkan waktu untuk merasmikan kejohanan tersebut disamping berkenalan dengan para pemain sebelum bergegas ke Meru dan perlu pulang semula ke Bangi sebelum petang untuk program hi-tea. Hadiah disampaikan oleh Sdr. Anuar, Timbalan Ketua Pemuda PAS Serdang.

No comments:

Post a Comment