July 10, 2009

KOJIRA

Bandar Seri Putra, 5 Julai = 12 Rejab : Hari ini merupakan hari bersejarah bagi penduduk Bandar Seri Putra. Sejak Bandar ini dihuni hampir 10 tahun, atas cadangan Adun Bangi, maka pada hari ini penubuhan KOperasi Kejiranan Bandar Seri Putra (KOJIRA) Bangi dirasmikan oleh Dr. Shafie Abu Bakar bertempat di Dewan As-Syakirin Seri Putra. Beliau mahu penduduk Bandar Seri Putra tidak hanya melihat pembangunan di hadapan mata tetapi mengambil bahagian dengan menubuhkan koperasi dan berusaha secara bersama memiliki hartanah ( tanah dan kedai ) mewujudkan kedai koperasi dan berbagai- bagai lagi kemudahan lain.

Hadir sama di dalam Mesyuarat Agung Penubuhan KOJIRA ialah En. Nik Nadleen yang mewakili Penolong Pengarah Suruhanjaya Koperasi Malaysia bagi kawasan Hulu Langat dan Gombak yang melahirkan kegembiraan di atas penubuhan KOJIRA.

Pengerusi yang dilantik bagi memimpin KOJIRA ialah Dr. Hj. Ahmad Roslin bin Johari bersama-sama dengan AJK yang lain. Kita mengharapkan KOJIRA bergerak maju bagi memantapkan KOJIRA ini.

No comments:

Post a Comment