June 27, 2010

Tahniah !!! Pasukan Bola Sepak Pasti Al-Raudah Johan Peringkat Pusat

Bandar Baru Bangi, 14 Rajab = 27 Jun (Ahad):

Jam 3.30 petang ini ADNS Bangi menerima berita dari Pulau Pinang Pasukan Pasti Al-Raudah, Seksyen 5, Bandar Baru Bangi yang mewakili Selangor berjaya menjadi JOHAN BOLA SEPAK seluruh Pasti, Seluruh Negara ! Semasa berita disampaikan mereka dalam persediaan menerima hadiah kejohanan di Kompleks Sukan Perbandaran Seberang Perai, Pulau Pinang.. Al-Hamdulillah dan bersyukur kepada Allah di atas kejayaan ! Nampaknya mereka mendahului kejohanan Bola Sepak Dunia !

Tahniah kepada Pasukan dari Pasti Al-Raudah (beberapa pemain dipilih dari Kuala Langat dan Kajang Utama).
Tahniah kepada Jurulatih Saudara Zaidi Jamil
Tahniah kepada Pengarah Saudara Jamaluddin
Tahniah kepada Pengerusi Pasti Serdang Saudara Shahrul Nizam
Tahniah kepada Pengerusi Pasti Peringkat Negeri Selangor
Tahniah kepada Ibu bapa yang mengiringi anak-anak mereka ke Pulau Pinang.
Allah memberi ganjaran kepada mereka di atas doa, semangat dan perangsang terhadap anak-anak mereka di dalam pertandingan.

Sementara itu Pasti Al-Shakirin Taman Impian Ehsan, Balakong memenangi tempat ketiga bagi pertandingan bola tampar (perempuan) pada peringkat pusat. Tahniah juga kepada mereka.

Sebaik menerima maklumat kejayaan. ADNS Bangi segera menghubungi AJK Sukan Pas Kawasan, mencadangkan untuk mengadakan sambutan kepulangan mereka. Setelah menghubungi Pulau Pinang, dimaklumkan sebahagian dari anak-anak dibawa bercuti ibu-bapa mereka dan tak pulang bersama. Setengahnya pulang berasingan dan tidak sama waktu dan ketibaan bas adalah sebelum subuh pagi esok, maka cara sambutan atau terus diadakan majlis kesyukuran dan penghargaan akan dibincang dan diaturkan.

Tahniah dan bersyukur kepada Allah.

Allahu Akbar !!!

No comments:

Post a Comment