July 15, 2009

GOLONGAN MUDA BERSAMA BBB

Sejak dilancarkan program "Bangi Bandar Bersih" awal tahun aktiviti gotong royong begitu giat diadakan pada setiap hujung minggu. Mungkin masalah kebersihan yang menjadi fokus utama tidak dapat diselesaikan sekelip mata akibat kekangan beberapa faktor. Namun dari aktiviti dan penglibatan warga Bangi untuk menimbulkan keprihatinan terhadap kebersihan kita merumuskan ada peningkatan terhadap tahap kebersihan walaupun tidak menyeluruh.

Surau Damai di Seksyen 2 menerima kumpulan pelajar tingkatan 4 dari Sekolah Sultan Alam Shah, sebuah sekolah berasrama penuh dari Putrajaya untuk bersama dalam program Bangi Bandar Bersih. Semoga keprihatinan penganjur dan peserta memberikan natijah yang betul terhadap kebersihan dalam usaha menyusun kediaman yang lebih kondusif.

1 comment:

  1. Salam YB, harap pekan kajang pon dapat 'dibersihkan' daripada gejala pondan. Saya pernah menghantar email kepada mantan MB (Khir Toyo) tetapi, email dan kandungan peribadi saya telah dibocorkan oleh mereka yg tidak bertanggungjawab dan ada mak nyah yang ugut dan marah kepada saya mengenai email berkenaan. salah sorang anak Ujang Bagong juga maknyah.. ada kemungkin pihak berkuasa yg membocorkan perkara ini kepada beliau...

    ReplyDelete