November 2, 2009

Siri Penerangan Dewan Harian PAS Selangor

Puchong, 13 Zulkaedah = 01 November (Ahad)


Dewan Harian PAS Selangor memulai siri lawatan ke anjung-anjung PAS Selangor malam tadi. Anjung pertama dilawati ialah Anjung Selatan yang terdiri dari kawasan Puchong, Serdang, Sepang dan Kuala Langat.


Lawatan bertujuan memberi penerangan berkenaan isu-isu semasa, khususnya mengenai kemelut kepimpinan yang sedang hangat diperbincangkan. Kunjungan malam tadi diketuai oleh YB Dato` Dr. Hassan Ali selaku Pesuruhjaya PAS Selangor yang juga Exco kerajaan negeri. Beliau diiringi, Ketua Dewan Ulama, Ketua Dewan Muslimat, Ketua Penerangan dan Setiausaha Pas Selangor. Dewan komuniti di Puchong Perdana yang agak kecil itu penuh dihadiri oleh pimpinan dan AJK-AJK PAS dari Anjung Selatan.


Majlis yang dipengerusikan oleh Ketua Dewan Ulama itu bermula dari jam 9.00 malam dengan ucapan dari Pesuruhjaya dan diikuti dengan dialog-dialog yang boleh disifatkan tidaklah begitu hangat, walaupun di dalam dewan yang agak hangat.

1 comment:

  1. 1 CommentClose this window Jump to comment form
    wong said...
    hassan ali bin ali hassan is the head of selangor religious and jais, without his instruction i doubt any officiers will act..it seemed that with the pas top leaders now investigating his role n revaluating his contribution, it would not be surprised that hassan ali is telling the pas, FLY KITES.
    THIS IS A CLEAR MESSAGE, after all, it make him hero ,

    now the prime minister kick another goal back to pas..this is yr boy, u sort it out!

    ReplyDelete