November 24, 2009

Sumbangan Sempena Idul Adhha

Shah Alam, 6 Zulhijjah = 23 November (Isnin):

Yang Amat Berhormat Tan Sri Dato` Abdul Khalid bin Ibrahim pada petang ini menyerahkan skrol kepada semua Pegawai Tadbir Agama Islam dari Daerah-Daerah di Negeri Selangor sebagai simbolik penyerahan lembu-lembu untuk dikorbankan pada Hariraya Idul Adhha nanti. Lembu-lembu yang dihantar akan diagih-agihkan kepada masjid-masjid di daerah-daerah.

Majlis Penyerahan Sumbangan Lembu-Lembu Korban Sempena Hariraya Idul Adhha Peringkat Negeri Selangor 1430/12009 diadakan di Dewan Orang Ramai, Seksyen 19, Shah Alam adalah anjuran Permodalan Negeri Selangor Berhad (PNSB). Turut hadir ialah Y.Bhg Tuan Haji Ahmad bin Omar selaku Ketua Pegawai Eksekutif, PNB dan Y.B. Dato` Dr. Hasan Ali, Exco Hal Ehwal Islam, Adat-Adat Melayu, Infrastruktur dan Kemudahan Awam, beberapa Exco dan ADUN-ADUN. Nazir-Nazir dan Imam-Imam turut dijemput.

Selamat Menyambut Hariraya Idul Adhha dan Selamat Berkorban.


Penyerahan Wang Skim Warga Mas Peringkat Kedua:

Dusun Tua, 4 Zulhijjah = 21 November (Sabtu)

Penyerahan Wang Skim Warga Mas peringkat kedua dilakukan pagi ini bertempat di Dewan Orang Ramai Sri Nanding, Dusun Tua. Lebihkurang 50 orang pewaris bagi skim berkenaan dar Bangi, Kajang dan Dusun Tua hadir. YB Dr. Shafie Abu Bakar ADUN Bangi, YB En. Lee Kim Sin ADUN Kajang dan Sdr. Sani dari Dusun Tua hadir menyampaikan Wang Skim Warga Mas kawasan masing-masing.

No comments:

Post a Comment